Single lagi...

Aduh aku dah bosan lah ngn life mcm nih.. life mcm ape?? mcm nih lah..mcm nih..ahhh nampak tak??
hmmm single lagi...i'm still single...aduuus nape susah sangat aku nk dpt bf nih?? nk kene mandi bunga kaa??
penat tau nk cari bf utk wat calon suami. aku bkn nk bf wat suke2 jek. tp nk wat kawinlah. nk wat pakai lame. Bukan temporary..paham tak!!! haissh nape aku asyik pandang lelaki tanpe ade perasaan lagi nih?? Oh tuhan please open my heart again...pejam celik pejam celik da 3 thn aku single. Hmm saya tak tau jodoh saya pergi mane?? aku pernah dgr ade org ckp klu jodoh takde time usia da meningkat tkt jodoh da kene amik. betul ker??? so perlu ker bile tiap kali lalu tepi kubur, kene ckp mcm nih "owh jodoh saya maybe da kat situ''.
mcm tuh ker?? Yelah tau sy sgt cantik sbb tuh lelaki tkt nk kawan ngn sykn. Hmm tiap kali org tnye pasal bf jek, sy terus ckp takde tp mmg betullah sy ckp, takde. Takkan nk tipu pulak. Semua tak percaya bile sy ckp takde. Hmm ayat yg slalu sy dgr mcm nih "tipulah. awk. muke comel mcm nih takde bf". Aduss da ckp tkde, means takdelah kn.. Cepat2lah jodoh sy dtgkan sebelum umur sy 30.... amen :-)

No comments:

Post a Comment